Kategórie
Google Analytics 4 Google Tag Manager

Ako merať odkliky len z ľubovoľnej časti portálu za pomoci Google Tag Managera

Výborný príklad na využitie Google Tag Manageru v praxi. Pri tvorbe článku snáď asi každý z nás zverejňuje aj odkliky na naše predošlé články (interné odkazy) alebo cudzie zdroje (externé odkazy). Pridať odkaz je, samozrejme, žiadúce, ak má svoju relevanciu. Ale ako často sa na daný odkaz v článku aj kliká? Presne to mi naposledy […]

Kategórie
Google Analytics 4 Google Tag Manager

Ako merať rýchlosť načítania stránky v GA4?

Tiež ste boli zvyknutí na jednoduchú metriku „Avg. Page Load Time (sec)“ v starom Universal Analytics? Hľadáte rovnakú metriku v novom Google Analytics 4? Márne… nenájdete ju, pretože v GA4 nefiguruje v základných metrikách prehľadov. Existuje nejaké alternatívne riešenie, ako si odmerať rýchlosť načítania stránky v GA4 a jej vývoj v čase? Áno! Za použitia […]

Kategórie
Google Analytics 4 Google Tag Manager

Ako odosielať page_view do GA4 pri SPA

Ak máte webstránku, ktorá ktorá je založená na princípe SPA, potom môžete mať problém s odosielaním všetkých page_view eventov do Google Analytics 4. Aj tu však existuje riešenie, ako pri SPA odosielať každú zmenu na stránke. Čo je to SPA? SPA, v preklade single-page application, je technológia, ktorá načíta všetko potrebné na stránke hneď pri […]